Kategorie

Regulamin zakupów w sklepie internetowym econovli.pl
Właściciel sklepu:
Novli sp. z o.o.
Al. Prymasa Tysiąclecia 66
01-424 Warszawa
NIP5222994647
KRS0000413521

Regulamin

Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulaminem”) określa zasady dokonywania zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego „econovli.pl”
Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym przez Nabywcę jest zapoznanie się z regulaminem i jego akceptacja w czasie składania zamówienia – patrz § 3 ust 1 Regulaminu.

§1 Strony transakcji

1. Stroną dokonującą zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego „econovli.pl” (zwaną dalej: „Nabywcą”) może być wyłącznie osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
2. Stroną dokonującą sprzedaży produktów oferowanych za pośrednictwem sklepu internetowego „econovli.pl” (zwaną dalej: „Sprzedawcą”) jest właściciel Sklepu – Novli sp. z o.o.

§2 Przedmiot transakcji

1. Przedmiotami transakcji są produkty prezentowane na sklepie internetowym  „econovli.pl”.
2. Ceny wszystkich produktów prezentowanych na sklepie internetowym „econovli.pl” wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu przesyłki.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen produktów prezentowanych na sklepie internetowym, wprowadzenia nowych produktów do sklepu, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzenia w nich zmian.
4. Zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji, które zostały już ostatecznie potwierdzone przy pomocy poczty elektronicznej.

§3 Składanie zamówień

1. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją treści niniejszego regulaminu.
2. Składanie zamówień za pośrednictwem sklepu internetowego „econovli.pl”, przez osoby o których mowa w § 1 ust 1 Regulaminu, odbywa się za pośrednictwem koszyka zakupów.
3. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
4. Nabywca składając zamówienie, składa ofertę kupna zamawianych przedmiotów (towarów), zgodnie z informacją na ich temat znajdującą się w momencie zamówienia na witrynie sklepu.

§ 4 Realizacja zamówień

1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie dokładnych danych personalnych Nabywcy (imię, nazwisko oraz adres dostawy) wraz z numerem telefonu oraz adresem e-mail, umożliwiających pracownikom sklepu weryfikację rzetelności złożonego zamówienia.
2. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.
3. Każde zamówienie składane za pośrednictwem sklepu internetowego „econovli.pl” musi zostać potwierdzone przez Nabywcę. W ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia pracownik sklepu skontaktuje się z Nabywcą pocztą e-mail celem potwierdzenia dostępności produktu i ceny, oraz uzgodnienia dalszych szczegółów transakcji. Dopiero z chwilą potwierdzenia przez Nabywcę złożonego zamówienia dochodzi do zawarcia pomiędzy Sprzedawcą i Nabywcą umowy sprzedaży produktu.

§ 5 Formy płatności

1. Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów:
a) gotówką przy odbiorze towaru
b) przelewem, przed dostawą towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy.
2. W przypadku, o którym mowa w § 5 ust 1 b) towar zostaje wysłany wraz z paragonem lub fakturą z chwilą wpłynięcia należności na konto Sprzedawcy.
3. W przypadku wyboru opcji montażu, należy wcześniej uiścić Zadatek w wysokości 10% sumy transakcji, za pomocą przelewu na rachunek Sprzedawcy. Zadatek jest zadatkiem w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

§ 6 Paragony, faktury

1. Do każdego zakupionego produktu dołączany jest paragon fiskalny lub faktura.
2. Nie ma możliwości wystawienia duplikatu paragonu fiskalnego. Nabywca w momencie dostawy jest zobowiązany sprawdzić, czy paragon jest dołączony do przesyłki. W przypadku braku paragonu należy zgłosić to w dniu dostawy pracownikowi firmy kurierskiej, ewentualnie drogą e-mailową na adres Sprzedawcy.
3. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem „Novli sp. z o.o.”do wystawienia faktury VAT bez konieczności uzyskania podpisu Nabywcy.

§ 7 Dostawa produktu

1. Dostawy produktów zamawianych „Novli sp. z o.o.” realizowane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. W przypadku zamówienia, które ma zostać zrealizowane poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, należy skontaktować się z podanym na stronie „econovli.pl” numerem i uzgodnić indywidualne warunki dostawy, przed potwierdzeniem zakupu. Postanowienia Regulaminu nie maja zastosowania do zakupów, przy których dostawa realizowana będzie na podstawie indywidualnie ustalanego zamówienia.
3. Termin realizacji zamówienia wynosi od 3 do 7 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne. W tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć (w indywidualnych przypadkach nawet do 30 dni roboczych). W takiej sytuacji Nabywca zostanie o tym niezwłocznie poinformowany, celem ustalenia dalszego toku postępowania. Termin realizacji zindywidualizowanych (opracowanych na specjalne zamówienie) zamówień wynosi co do zasady 30 dni roboczych, ale w przypadku możliwości szybszej dostawy Nabywca zostanie poinformowany o tym niezwłocznie.
4. Sprzedawca dostarcza zamówione produkty za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej zgodnie z wyborem Nabywcy. Możliwy jest odbiór indywidualny na terenie Warszawy pod adresem biura Novli Sp. z o.o.
5. Koszt dostawy określa cennik firmy kurierskiej dostarczającej towar/Poczty Polskiej i podawany jest przez pracowników Sprzedawcy przed dostawą towaru do Nabywcy.
6. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej/Poczty Polskiej musi zostać potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
7. Nabywca ma obowiązek dokładnie sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera przed potwierdzeniem odbioru oraz zastosować się do zaleceń określonych w § 10 ust. 1 i 2 Regulaminu. Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu, oraz reklamacje na braki ilościowe nie będą rozpatrywane bez wypełnionego protokołu reklamacji spisanego z kurierem dostarczającym przesyłkę w momencie dostawy towaru, oraz bez fabrycznego opakowania reklamowanego towaru.

§ 8 Odstąpienie od umowy

1. Nabywca, który jest konsumentem może odstąpić od Umowy (tj. zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym Sprzedawcy) bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni.
2. Termin czternastodniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy.
3. Konsumentem jest osoba fizyczna, która nabywa rzecz w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
4. Konsument może odstąpić od umowy wyłącznie w przypadku, gdy przedmiot transakcji jest w stanie niezmienionym, nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony.
5. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, nie później niż w terminie 14 dni.
6. Przed odesłaniem towaru Konsument poinformuje o tym sklep drogą e-mailową lub telefonicznie.
7. Odsyłany towar musi być kompletny, w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu, wraz z załączonym do niego paragonem albo fakturą, przesłany opłaconą przesyłką z możliwością otwarcia jej w obecności kuriera. W przeciwnym przypadku towar nie zostanie przyjęty.
8. Koszty odesłania towaru oraz odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w czasie transportu odsyłanego towaru ponosi Konsument. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjęte.
9. Pieniądze za odesłany towar są zwracane przelewem na wskazane przez Konsumenta konto bankowe w terminie do 14 dni roboczych od doręczenia Sprzedawcy odesłanego towaru. Koszt dostawy towaru nie podlega zwrotowi.

§ 9 Gwarancje

1. Wszystkie produkty oferowane w sklepu internetowego „econovli.pl” są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
2. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
3. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 24 miesiące, a wszelkie ewentualne odstępstwa od tej reguły są zaznaczone w opisie produktu.

§ 10 Reklamacje

1. Gwarancja i rękojmia nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniem mechanicznym. Dlatego w chwili odbioru towaru Nabywca ma obowiązek dokładnie sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera przed potwierdzeniem odbioru oraz zastosować się do poniższych zaleceń.
Krok 1: Nabywca dokładnie bada przesyłkę, w szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowania, taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia (np. rozerwanie opakowania, wgniecenie, zalanie), należy odmówić odebrania przesyłki, oraz sporządzić z kurierem protokół reklamacji z podaniem przyczyny odmowy.
Krok 2: W przypadku nie stwierdzenia uszkodzenia opakowania przesyłki, należy rozpakować ją w obecności kuriera.
Krok 3: W przypadku stwierdzenia uszkodzenia wewnątrz przesyłki (lub braków ilościowych), należy sporządzić z kurierem protokół reklamacji, z podaniem przyczyny reklamacji.
2. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje niedopełnienia powyższych zaleceń. Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu, oraz reklamacje na braki ilościowe nie będą rozpatrywane bez wypełnionego protokołu reklamacji z kurierem dostarczającym przesyłkę spisanym w momencie dostawy towaru, oraz bez fabrycznego opakowania reklamowanego towaru.
3. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Nabywcy (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

§ 11 Ochrona danych osobowych

1. Składając zamówienie, Nabywca świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Dane osobowe Nabywcy są zbierane i przetwarzane przez Sprzedawcę w celu realizacji złożonego zamówienia w „econovli.pl”.
2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, w szczególności w celu wykonania zamówienia, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Nabywca ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
3. Administratorem danych osobowych jest przedsiębiorstwo działające pod firmą: Novli sp. z o.o. 01-424 Warszawa, Al. Prymasa Tysiąclecia 66, tel. 604-599-458
4. Przekazanie danych osobowych przez Nabywcę jest dobrowolne. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia lub finalizacji umowy zwalnia Sprzedawcę z obowiązku realizacji zamówienia.
5. Struktura witryny sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych.

§12 Informacja handlowa

1. Nabywca wypełniając formularz rejestracyjny jednocześnie zobowiązany jest złożyć oświadczenie, iż wyraża/nie wyraża zgody na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych wysyłanych przez Sklep Internetowy„econovli.pl”, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r. (Dz.U. nr 144 poz. 1204 ze zm.).
2. Nabywcy przysługuje prawo cofnięcia w każdym czasie zgody na przesyłanie informacji handlowych.

§13 Postanowienia końcowe

1. Do umowy sprzedaży produktów w sklepie internetowym stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
2. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego.